Ridhusschema

RIDHUSSCHEMA

Vad händer på Gyttorps Ridklubb?

När börjar din ridlektion, när är det privatlektioner, vilken helg är det tävling och när är ridhuset uppbokat eller ledigt?

Här kan du se vad som händer på ridklubben, på veckorna, helgerna och skolloven.

Vill du hyra ridhuset? Kontakta GRK.

Helger och lov har vi fler roliga aktiviteter utöver ridlektionerna. Stallfritids, maskeradhoppning och käpphästläger är bara några exempel på aktiviteter som anordnas.

Håll utkik på hemsidan och sociala medier om vad som kommer härnäst.

Kommande evenemang på Gyttorps Ridklubb

Klicka på ett evenemang för mer info.

Ridskolans schema

Du utvecklas på din nivå med Gyttorps Ridklubb.

Vi erbjuder ridgrupper i olika nivåer så att du ska få möjlighet att utvecklas utifrån din kunskap.

Kan du inte komma på din ridlektion?

Om du blir sjuk eller inte kan komma på din lektion får du byta eller sälja den till någon som ligger på samma nivå som du. Läs mer här.

Detta innebär att du kan sälja/byta alla dina lektioner som du inte kan gå på, jämfört med det gamla igenridnings-systemet som bara hade två igenridningar per termin.

Du kan även hitta extralektioner att rida genom att köpa någon annan elevs lektioner.

Hästar som rids utanför ett ridhus
Följ Gyttorps Ridklubb i sociala medier
TikTok