Privatstallet

PRIVATSTALLET

Gyttorps Ridklubbs Privatstall

På Gyttorps Ridklubb har du möjlighet att hyra boxplatser i Lilla Stallet. Där finns 5 boxar, i samma byggnad som ridskolestallet, med egen ingång och egen sadelkammare.

Privatstallet4
Detta ingår:
  • Tillgång till anläggningens banor då ej verksamhet bedrivs med ponny/häst uppstallad på anläggningen.
  • Tillgång till hinder material/dressyrstaket
  • Egen eller delad hage
  • Uppvärmd sadelkammare
  • Tillgång till tvättmaskin under helger
  • Uppvärmd toalett
  • Plats att förvara eget grovfoder och strö
  • Är du välkommen att rida med din ponny/häst på ridlektioner i den mån det finns plats till ett reducerat lektionspris.
  • Har du företräde till de träningar/föredrag o.s.v. som erbjuds på anläggningen både med ridskolans ridlärare och externa tränare före ekipage utifrån.

Vi erbjuder endast kallhyra.

Inga fodingar och in/utsläpp ingår och kan ej köpas till.

Till en kostnad av: 2200 kr/box/mån.

Hinder i ridhuset
Privatstallet1
Som uppstallad på GRK gäller:
  • Förväntas du vara medlem i föreningen och vara intresserad av att ställa upp ideellt på de evenemang som klubben anordnar. Såsom tävlingar, städ/fixar dagar osv.
  • Vara en förebild både när det gäller god hästhållning, ridning, hantering av häst samt bemötande av våra ridskoleelever och deras anhöriga.
Logga för Gyttorps Ridklubb