JOYNA & Gyttorps ridklubb

Gyttorps ridklubb har valt att vara med vid lanseringen av Folkspels storsatsning JOYNA.

Vår förening har beslutat att satsa på en intäktsmöjlighet tillsammans med Folkspel genom deras nya digitala prenumerationslotteri JOYNA. Vi ser en möjlighet till att skapa löpande intäkter som kommer påverka verksamheten positivt. Du som medlem kommer att vara en nyckel för att vi ska bli framgångsrika i denna satsning. Mer om JOYNA på denna sidan.

Detta är JOYNA:

• Prenumerationslotteri med dragning varje fredag och chans att vinna 10 miljoner.
  • 160 kr/månad (40 kr/vecka)
  • Ett lotteri för dig som både vill vinna stort och som kan tänka dig att stötta någon eller något i din närhet.
  • Första dragning 7:e juni och första betaldag 27:e maj.

Här registerar du dig eller ditt barn som säljare

För att kunna vara säljare så måste man vara över 18 år.

Här har ni en informations film om hur ni registrerar er som säljare:

Tips! Är ni flera i en familj som säljer så kan ni ha en gemensam säljarsida, exempelvis Familjen Andessons säljsida, syskonen Anna och Anders eller team Johannson

För Gyttorps ridklubb:

För oss medlemmar och elever på Gyttorps ridklubb innebär JOYNA att vi tjänar pengar löpande. Med JOYNA slipper vi administration, beställningslistor, logistik och swish-betalningar. Uppstarten är viktigt, oss alla i föreningen. Med en stark gemensam insats i april kommer vi snabbt att stärka föreningens kassa.

Vår förening tror på JOYNA som en stor framtida intäktskälla. Därför väljer vi att engagera hela föreningen i denna satsning. Vi hoppas att alla medlemmar kommer att bidra med en insats för att vi ska bli framgångsrika. Endast 2 prenumeranter per medlem räcker långt. Om alla medlemmar lyckas med detta kommer vi få in ca 5000 i månaden på JOYNA.

Extra, extra, extra!

Under april är vår förening en lanseringsförening vilket innebär att vi får starta vår prenumerationsvärvning en månad tidigare. För den som får ihop 5 prenumerationer bjuder Folkspel dig på ett presentkort till ett värde av 500 kr hos en utvald partner.

Under april har Folkspel en kampanj där alla som värvar ihop 5 prenumerationer får ett presentkort till ett värde av 500 kr hos en utvald partner.

För dig som medlem/förälder:

Med JOYNA erbjuds vi en möjlighet till att tjäna pengar utan hantering av fysiska produkter och swish-betalningar. JOYNA säljs genom ditt barns unika webbshop där du enkelt och smidigt värvar prenumeranter för att stötta ditt barns grupp och förening. Din uppgift blir följande:

• Registrera ditt barns webbshop under mars (instruktioner kommer).
  • Börja värva dina prenumeranter med start den 3:e april.

Då JOYNA är tänkt att säljas till de du redan har en relation till, mamma, pappa, mormor, farfar, syskon över 18 år, grannen eller någon annan du känner. Så när ni umgås och ser reklam för JOYNA så ska ni kunna snabbt inflika att ni säljer prenumerationer och ta upp er säljarsida och enkelt kunna starta en prenumeration åt personen i fråga. Därför är det viktigt att alla medlemmar registrerar sig som säljare

Hjälp oss att vinna 100 000

Vår förening har fått ett påskägg med chans att vinna 100 000 kronor, men vi i föreningen behöver din hjälp. Tänk vad mycket vi kan göra för att förbättra klubben.
Folkspels nya prenumerationslotteri JOYNA har en stor påskkampanj och vår förening har chansen att vinna 100 000 kronor om vi registrerar minst 100 medlemmar senast den 7:e april.
Vi behöver att du registrerar dig genom att gå in på länken nedan och lägga in dina uppgifter om du inte redan gjort det.

Mer information på www.folkspel.se/joyna

Detta är Folkspel:

• Genererat upp emot 18 miljarder till svenskt föreningsliv sedan starten 1991, via sina lotteriprodukter – BingoLotto, Sverigelotten, BingoLottos Julkalender och Färgfemmans skraplott.