Ridläger på Gyttorps Ridklubb

RIDLÄGER

Ridläger för barn, ungdomar och vuxna på Gyttorps ridklubb

Gyttorps Ridklubb anordnar olika slags ridläger, på sommaren eller skolloven, för dig som älskar hästliv.

Vi erbjuder dagridläger och övernattningsläger, till exempel hoppläger eller blandade ridpass med dressyr, hopp och markarbete.

Gyttorps ridklubb är beläget i en idyllisk miljö cirka 25 minuters bilresa från Örebro, eller 2.5 timme från Stockholm.

Flicka rider ponny i skogen

Gyttorps ridklubbs ridläger är en upplevelse

Se senaste nytt om ridläger på vår Nyhetssida #ridläger.

På GRK kan du passa på att träffa vänner med samma intresse och ta reda på vem som är den största badkrukan, vem som alltid vinner i kubb eller vem som är säkrast med klubban på minigolfbanan.

Ridningen sker på våra välutbildade skolhästar. All ridundervisning sker med utbildad personal. För att få ut så mycket som möjligt av din lägervistelse hos oss så är det viktigt att du i din anmälan lämnar så korrekta uppgifter om dina ridkunskaper så vi kan sätta in dig och ev. din häst på rätt läger.

Bad med hästarna på Grk