Medlemsförsäljningar

STÖTTA GRK

Vill du stödja Gyttorps Ridklubb?

När du stöder GRKs verksamhet kan vi stärka barn och ungas möjlighet till idrottande.

Du kan hjälpa Gyttorps Ridklubb att utvecklas för att fylla en viktig funktion för ungdomar och samhället.

Flera gånger om året kan du handla via våra olika medlemsförsäljningar, och året runt kan du bland annat köpa Bingolotter, Ullmax eller Delilådan.

Sandra hoppas hinder

Vill ditt företag sponsra Gyttorps Ridklubb?

Vad kan du göra för att stötta klubben?

Medlemsförsäljningar är ett bra sätt att skapa extra intäkter, eftersom just du kan hjälpa till! Ingen särskild kunskap eller ålder krävs för att vara med och sälja, och du bidrar till att hålla nere priserna på ridlektioner.

Året runt-försäljningar

Ullmax

Stötta GRK genom att handla på Ullmax. Ange Gyttorps Ridklubb i kassan för att klubben ska få provision.

Onlinerabatt
Delilådan

Stötta GRK genom att handla genom Delilådan. Välj mellan smakrika och högkvalitativa delikatesser från Europas bästa leverantörer från Italien, Spanien, Portugal och Irland.

Delilådan webbshop i samarbete med GRK

Är du över 18 år och spelar?

Bingolotto & Sverigelotten

Här kan du köpa dina digitala bingolotter eller bingolotter X2. Båda lotterna är enkla att spela i vår app, på din mobil, dator eller surfplatta, men går även att skriva ut.

Föredrar du skraplotter så kan du även här stötta klubben genom Sverigelotten. Du kan enkelt prenumerera på dem här.

Gräsroten
Med Gräsroten delar Svenska Spel varje år ut miljoner till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige.
Du kan även stötta oss när du handlar i butik, säg till kassapersonalen så lägger de in.

Inlägg om hur man kan stötta GRK via Svenska spels Gräsroten